Workout

Dagen i ära är det klarblå himmel, sol och rätt varmt. Våren känns nära och glädjen steg för varje converseskor som jag såg på väg till universitetet (funderar starkt på att köpa mig ett par vita själv). Blev ett par timmars föreläsning som kändes som en heldag... Hoppas på intressantare föreläsning på onsdag. Nu är jag hemma igen, möttes av en glad katt och min nyttigare version av lasagne som sitter fint i magen. Bytte ut lasagneplattorna till fullkornsplattor, gjorde en köttfärsås på bland annat spenat, morötter och varvade med skivad aubergine. Helt gott även om den inte slår den klassiska lasagnen! Om en stund ska jag cykla förbi gymmet, tränat regelbundet ett par veckor nu och känner mig både piggare, gladare och lite starkare ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0