Min fredag

ÄNTLIGEN är tentan inlämnad. Förhoppningsvis den sista tentan jag skriver i mitt liv. Nu har jag inget mer kvar på sista kursen att göra, nästa gång jag ska vara på universitetet är den 5 juni då det är dags för examen. Det känns...konstigt, nästan ofattbart att jag redan gått 3,5 år i skolan och att det snart är slut på studentlivet. Vattenfast mascara ska jag ordna fram tills examensdagen i alla fall.. Annars har jag firat den inskickade tentan tillsammans med ett gäng kursare på Jensens, städat hemmet och ikväll väntas en vindejt på Stallyktan tillsammans med Anna & Erika ♥


Goaste lilla Tage


Kommentarer
Nikoninan

Grymt jobbat gullöken! :) du kommer bli en hejdundrans bra socionom! Hoppas allt är bra med dig, Oj Tage växer så det knakar! :D

2013-05-25 @ 18:35:50
URL: http://nikoninan.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0