Klassens examensfirande

I lördags var det dags för det efterlängtade examensfirandet med klassen (!). Efter lunch samlades vi i Tegnerparken där vi slog oss ner på picnicfiltar & njöt av det härliga vädret. Jag avnjöt vitt vin och slog till på en riktig solbränna (mina axlar fick en knallröd nyans så jag behöll kavajen på resten av kvällen). Vi hade det riktigt härligt och skålade för examen. Ett par timmar senare åkte vi hem och svischade om för en utekväll tillsammans. Vid klockan sju hade vi bokat bord på Harrys. Det var mycket trevligt. Mätta & glada drog vi vidare ut i natten. Ett stopp på rockbaren innan vi entrade Frimis. Vi fick ett bord längst ner vid ån, hur mysigt som helst. Högis, Felix och jag beställde genast in tequilashoots och liknande händelse utspelade sig resten av kvällen.. ;) En riktigt riktigt rolig kväll som firades i bästa sällskapet! Jag har snott bilder av Linda, klassens vimmelfotograf.
 


E


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0