The kitchen



Vi har fixat till köket. Blev en stor skillnad av att byta bord (tack Tage för att du hade sönder en stol till det gamla bordet så vi äntligen tog tag i saken). Det är betydligt trevligare att sitta och äta här hemma nu. Och idag blev våran balkong färdig (äntligen!) så vi är på jakt efter utemöbler och jag vill gärna plantera något fint där ute också för att få lite landet-känsla så här mitt i stan. Ett nät ska också upp så lilla Tage kan vara med oss där ute ♥
 
Nu ska jag åka hem till Sara kvällen i ära.


 
 
Vårt nya köksbord
 
 
På tiden att vi skaffade oss ett väggur
 
 
En fin ljusgrupp som vi fick av min käre mor
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0