Kungsör & nytt objektiv

 
 
Kattligan fångades på bild med mitt nya objektiv
 
Efter en intensiv jobbvecka är det äntligen helg! I torsdags var det planeringsdagar med jobbet i Kungsör. Då gjorde jag min debut med att sova ensam på ett hotell. Jag fick ett litet mysigt rum med sjöutsikt så det gick ingen nöd på mig. På kvällen lekte vi lekar, avnjöt en tre-rättersmiddag och senare på kvällen blev det musikunderunderhållning i form av två karlar som spelade gitarr och stämde upp till allsång. Mysigt och väldans trivsamt. Igår åt vi hotellfrukost sen bilade vi tillbaka till Örebro för att jobba på Servicecenter.
 
Eftermiddagen ska ägnas åt.... fotografering! Nya objektivet ska invigas ordentligt!



Kommentarer
Annelie

Åh vad glad jag blir att du börjat blogga igen :)
Kul att du fått förlängt vik. även om vi skulle vilja att du kom o jobbar hos oss på Eklunda istället. Vi saknar dig . Kramar Annelie

2014-02-25 @ 18:08:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0