Avtackad



Och då var den här dagen här då det var dags att arbeta sista passet på Eklunda och tacka för min tid där. Vid morgonfikat blev jag avtackad med fina ord och en otroligt fin gåva. I en "baglady" fick jag ett väldigt uppskattat armband som passade min handled perfekt. Fick många kramar och lyckoönskningar också. Jag bjöd på tårta för att tacka för mig och visa min uppskattning och jag är så tacksam över alla år jag varit på Eklunda och fått träffa underbara människor. Vem vet, kanske kommer jag tillbaka och jobbar, kanske inte, men jag kommer i alla fall åka förbi och hälsa på för att lindra Eklunda-abstinensen ♥

När gamla dörrar stängs öppnas nya och på måndag är det dags för att välkomna det nya.


 
 
 
 


Kommentarer
Malin

Käraste Jenny!Va roligt att armbandet passade ...allt klär en skönhet såklart!!! Tur i oturen att jag var ledig din sista dag på Eklunda...har sååå svårt med avsked..."herre Jesus" saknar dej å ditt härliga skratt redan..."jösses " hur ska det bli?!
Massor av lycka till kramar/Malin.

2013-06-16 @ 18:27:28
Annelie

Finaste Jenny!Kul att armbandet passade! Håller med Malin att det var tur i oturen att jag var ledig igår.Kommer sakna din positiva inställning till allt.Alltid så glad. Du måste komma in o fika många gånger.
Lycka till på nya jobbet i morgon!! Kramara Annelie

2013-06-16 @ 21:22:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0