Monday

 
Knäppte av en bild på mig själv i brist på annat
 
Måndag. Maj. Sista månaden på universitetet. Jisses. Idag har jag träffat min goà vän Högis (även kallad Malin) över en lunch i solen. Väldans trevligt. Hon & Anders ska också på Bruce Springsteen i helgen så vi kommer träffas där, helt kul:) Annars har jag roat mig med föreläsning, seminarium och varit på jakt efter en ny kaffekanna (Per tog död på våran igår) och sökt efter elvispar (våra är spårlöst försvunna...) Tyvärr fann vi inget av dem men vi hittade presenter åt min kära mor som fyller år i veckan. Det blir ett besök i Hällefors för att fira henne. Just nu ligger Tage med tassarna i vädret och vill bli kliad på magen, lilla godingen ♥


Kommentarer
Anders

Du ser ut må bra som så ofta, kul. Jag mår med hyfsat, kanonjobb, ny fin lägenhet, gosig hund och kanske äntligen träffat en tjej det funkar med.

Kanske var fel kika in på din sida, inte gjort det på länge och brukar kännas jobbigt efteråt, men kunde inte hålla mig från det. Hälsa Anna, hon är grym på att skriva, blir förvånad om hon inte väljer försörja sig på det. Skickar med en länk till dagens tv-reportage jag gjorde, tror nog du minns introlåten från vår tid..



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0