Fina Hörvik

I torsdags på nationaldagen bilade jag, Per & Tage ner till Hörvik för att uppleva den svenska sommaren när den är som bäst. Varje morgon avnjöt vi frukosten utomhus och det blev en hel del grillande på kvällarna. Jag passade på att ta årets första dopp också (!), badkruka som jag egentligen är så förvånade jag alla genom att slänga mig i det kalla havet. Vi knallade förbi den lilla matbutiken vid hamnen och köpte både glass och tidningar som vi tog med till stranden. En dag spelade jag & Per minigolf också. Lilla Tage var nog mest glad av alla som fick skutta runt på den stora tomten och jaga allt som rörde sig. Han var med oss utomhus hela dagarna och hade ett stort hus på tre våningar att röja runt i. Igår upptäckte jag Tages första fästing, resultatet av att släpa ut honom på grönbete! ;) Vi hade riktigt härliga dagar i Hörvik och jag längtar redan tillbaka


 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0