Vårkänslor. Disco. Examen.

Solen sprider sitt sken över staden och vårkänslorna spirar. Tänk att det är april, snart maj. Jisses. Just nu äter jag mina upptinade biffar och ris till det (och en klick turkisk yoghurt som vanligt). Orkade verkligen inte laga mat idag så det blev en snabbvariant som mättade. Ikväll ska jag träffa Åsa som vill ha med mig på disco så det blir flera timmars dansande. I veckan började jag SISTA kursen på socionomprogrammet. Känns overkligt. Ett par veckor kvar, sen är det slut på studentlivet. Förberedelserna inför firandet av examen är i full gång. Det blir två dagars firande tillsammans med klassen


 
Den här bilden knäpptes i Portugal
I fina Portugal


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0