Grillning vid torpet

Jisses. Att jag alltid ska vara ute i sista stund med inlämningsuppgifter i kurserna. Igår kväll satt jag och skrev, skrev och skrev lite till på en uppgift. Väckarklockan ringde åtta imorse, upp och plugga vidare... På måndag ska den vara klar och sakta men säkert tar det sig. Sen väntar essän som jag ska skriva men det blir ett senare projekt. Idag skiner solen, det är sådär härligt vårvarmt ute också. Underbart. Tog med mig Tage ut i solen, han sprang runt på gräsmattan och jagade fiskmåsar lilla godingen. Ikväll är jag och Per bjudna ut till Gustav & Saras torp i Rinkaby för grillning. Gustav ringde nyss och sa att han tänt brasan inne i torpet, låter mycket trivsamt! ♥


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0