Pluggsnack



Ny dag. Nya möjligheter. Om en stund ska jag bege mig mot universitetet där det väntas "gruppis" på förmiddagen följt av ett seminarium efter lunch. Det är minst sagt hektiskt i plugget just nu. Grupparbeten, inlämningsuppgifter, seminarium och tentor avlöser varandra i ett rasande tempo. Och för att hinna med får jag lämna in halvkassa arbeten (i mina ögon) och det känns aldrig bra... Det är så pass intensivt att jag ser den kommande C-uppsatsen som avkoppling, att äntligen få lägga ner hela min själ på något och göra mitt bästa.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0