Feel-good lista



I dag vaknade jag med huvudvärk och magont. Ingen vidare start på dagen med andra ord men nu kan det bara bli bättre! En alvedon senare så börjar jag komma på banan igen. Men det här vädret får mitt humör att dala en smula, känns lite sådär att det blir mörkt tidigare på kvällarna men så länge snön håller sig borta så ska jag inte klaga allt för mycket. För att muntra upp mig så gör jag en "feel-good lista"
 
♥ Veckans utmaning till grupparbete är klart & ska redovisas på måndag. Skönt!
♥ Ikväll ska jag arbeta och träffa goà Eklundagänget!
♥ Imorgon vankas det klassfest (!)
♥ Jag har världens underbaraste sambo. I morse väckte han mig med otroligt fina ord...
♥ SNART får jag äntligen träffa min härliga, numera norrländska, vän Anna!
♥ Vi har fått ett bra lånelöfte från banken. Vill vi köpa bostad så är det fullt möjligt!
♥ På måndag får jag äntligen träffa min familj. Då åker jag till Hällefors!
♥ Sist men inte minst! Det är fredag!!!


Jag i Budapest...
 


Kommentarer
Norrlänningen

Gullunge! Tänka positivt är bra skit, att skapa en lista med pepplåtar likaså :) Har räddat mig många gånger. Själv vaknade jag helt förstörd efter att jag drömt att jag knäckt en människa på mitten?! Är lite dum i huvudet. Ha en fantastisk helg så ses vi SNART!!!

2012-10-19 @ 16:50:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0