Sifferminne?

 
Vardagen blir inte mer glamorös än så här. Ofixat hår. Utkletat smink. Krympt t-shirt. 
Efter en förmiddag i plugget tillsammans med min kompanjon Malin landar jag en stund här hemma för mat innan jag ska rulla vidare mot jobbet. Jag brukar ofta hävda att jag har ett bra sifferminne (ansikten & namn är jag hopplös på) men nu börjar jag undra om det stämmer. Har haft nytt nummer sen i somras som jag skulle ange för sen stund sen. Och jag fick totalt blackout. Fick leta upp numret i mina kontakter.... Okej, ibland har jag bra sifferminne.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0