Nu tar jag helg!

 
En nyduschad jag övergav min krympa t- shirt för en skjorta. Är det fredag så är det!
 
Nu tar jag helg fram tills söndag när jag ska jobba. Är otroligt trött så det ska bli hur skönt som helst att bara vara, göra det jag känner för och vila upp mig. I kväll har jag & älsklingen bokat bio, ska se filmen Callgirl, får se om den är något att hänga i granen. På tal om granar så har jag framfört önskemål om ett besök på marieberg & lite andra ställen i morgon i jakt på bland annat julsaker. Det är trots allt snart första advent...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0