Intervjuer & disco

Imorse tog jag bussen till Karlskoga för att grilla lite folk med frågor som inte var helt lätta att svara på (vi hade själva svårt att förstå hur vi menade på vissa frågor så jag kan tänka mig hur knepigt det var för folket vi intervjuade!) Men annars gick det bra, kändes lättare och lättare att intervjua och vi fick svar på det vi ville ha svar på vilket alltid är en fördel;)
 
Ikväll har jag varit med Åsa på disco. Det var fullt ös på dansgolvet vill jag lova! Sara var där med sitt gäng från jobbet, det var väldigt kul! När mina ben skrek av trötthet så tog vi oss en fika innan vi körde loss igen. Där har vi kaloriförbränning på hög nivå, fast inget jag rekommenderar med halsont som jag har. Min hals blev tyvärr inte bättre av ett par timmars dansande.. För övrigt läste jag nyss på Malins blogg om att hon har ont i halsen... Undra vem som är boven i dramat?
 
Annars längtar jag VÄLDIGT mycket tills imorgon...


Snart kommer den här kvinnan till vänster på bild till Öret & förgyller mitt liv. Det gillas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0