Halloweenfest



Helgen gick lika fort som alltid! I fredags hade jag & Sara en halloweenfest tillsammans för ett gäng vänner. Vi hade hyrt en lokal som vi dekorerade i spöklig anda. Gjorde även en bål till gästerna som bestod av sangria (som betyder blod...) Jag klädde ut mig till en djävul... Det blev en rolig kväll som bjöd på utklädda gäster av alla dess olika slag, dans, spökliga snapsvisor, tävling om kvällens bästa utklädnad (vilket Gustav tog hem som den onde bumbibjörnen) och kvällen slutade på Ritz dansgolv. En och annan tequila slank ner där också..
 
I lördags blev det städning av lokalen. På eftermiddagem åkte jag och Per för att spana in ett hus vi sett på hemnet (bostadsjakten är i full gång!). Kvällen gick i en skön och lugn anda. Hemmagjord pizza, godis och film. Och i går spenderade jag dagen på jobbet, gick en delad tur. Det var min helg det kära bloggen!
 


 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0