Halkigt värre

Jisses vad kallt det är ute, minusgrader och skinnjackan är ett minne blott just nu. Snön har bosatt sig på marken sen ett par dagar och jag svär högt varje gång jag cyklar för att jag håller på att halka lite här & där. På tal om att halka så gjorde jag det för en stund sen här hemma, hade skurat golvet & var lite för generös med både vatten och ajax. Som tur var så gick allt bra, inga brytna ben eller så. Just nu skiner solen ute och trots att jag avskyr både kyla & snö så måste jag medge att det är fint när det glittrar från marken. Men våren - du är varmt välkommen!
 
Nu är julsakerna på plats & första ljuset är redo att tändas på söndag!
Längtan till julafton har börjat...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0