Spets så långt ögat når


I söndags knallade jag förbi H&M på min lunchrast. Då fann jag denna vackra spetsiga uppenbarelse. Sprang genast in i provrummet & suckade längtansfullt när jag insåg att den satt som ett smäck... Sen satte sig den där "tant sparsam" på min högra axel & kraxade arg att jag måste spara pengar... Jag försökte stänga dövörat till men klev ändå in på ett veligt spår. Med dystra steg lämnde jag klänningen bakom mig. Efter att ha funderat på denna klänning över ett dygn så cyklade jag tillbaka till H&M för att se att det bara fanns storlek 34 & 40 kvar. Men skam den som ger sig, tog med min den lilla klänningen till provrummet där jag frågade en expedit om det inte möjligtvis fanns en 36:a på klädstången? Och till min lycka så hängde det faktiskt en vit spetsbakelse i rätt storlek. Och nu besegrade jag "tant sparsam" & köpte klänningen & skorna på bilden.

Om det blir midsommarfirande för min del så behöver jag inte tänka på klänning.



Kommentarer
Annelie

Men vad fin den var:)Passade dig verkligen:)

2012-03-13 @ 21:55:52
Anonym

Men vad fin den var:)Passade dig verkligen:)

2012-03-13 @ 21:57:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0