Sjukling

Usch jag har troligtvis åkt på magsjuka... Det började inatt, mådde så illa att jag inte kunde sova. Försökte inte röra mig, livrädd för att kräkas (min största fobi...) Fick sjukanmäla mig & sov mig genom förmiddagen (med undantag av toalettbesök, lite problem på andra håll) Vid lunch försökte jag mig på att äta en banan, fick slänga mig över toaletten & hulka... Stackars mig. Fällde några "tycka synd om mig tårar" på toalettgolvet. Eftermiddagen sov jag mig igenom & huttrade under två täcken. Feber, tack för den. Just nu mår jag rätt okej, inte ätit något än (förutom blåbärsdryck som snälla Per köpte med sig) men jag har en skaplig värk i ryggen & nacken... Konstigt. Tackgodegud för värktabletter.

Vill bli frisk. Vill ut i vårvärmen. Vill vara med på "tackfikat" som jag & Milla skulle ha tillsammans imorgon. Men goa Milla köper med sig två tårtor från mig också, så får jag "tackfika" hemma med blåbärsdryck!



Vad glad jag är som har dig fina älskling. Älskar dig så mycket.



Kommentarer
Annelie

Stackars dig:( Krya på dig//kram

2012-03-22 @ 17:11:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0