Hörvik


Just nu befinner vi oss nere i Hörvik hos svärisarna. Dagen startade med en sovmorgon & en gò frukostbuffè på det. Firade också Sanna & Gunnar som fyllt år under våren. Sen spatserade vi ner till havet & hälsade på våra ulliga vänner. När jag satte mig på huk för att fota fick jag en helt gäng med ulltussar som var sugna på något gott att äta.

Annars har vi pysslat & fixat idag. Jag har målat plattor tillsammans med svärmor & spacklat en dörr som jag ska måla imorgon. Per har grävt rabatter & lagt plattor. När vi inte fixat här ute har vi blivit bortskämda med god mat & rabarberpaj. Ikväll hade vi en italiensk afton, svärisarna har varit i Italien & bjöd på italiensk pizza & en filmvisning från deras semester. Riktigt kul att se (och farligt god pizza!)

På tal om annat. Det är Sweden Rock Festival en mil härifrån. Jisses vad sugen jag är på att besöka festivalen!









Söta ulliga djur som har det bra här nere i Blekinge!



Kommentarer
Maj - en bra träningsblogg

Låter ju som värsta bra dagarna ju! :D söta får. händer annars i ditt liv då?

2012-06-09 @ 07:14:08
URL: http://majjohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0