Stadsparken & Strömpis


Igår styrde Anna upp en femkamp i stadsparken. Mycket mycket kul. Först hade vi picknic i gröngräset innan det var dags för stövelkastning. Mitt lag kallade sig "Hällefors Norra". Brännbollen var hur kul som helst, flera flera år sen jag spelade det sist. Tyvärr tog inte mitt lag hem segern i femkampen även om det var väldigt jämt ända fram tills min karl (med sitt bollsinne) satte bollen i hinken. Dålig förlorare som jag kan vara så blev jag en smula sur men nu har jag kommit över förlusten...;) Efter femkampen åkte några av oss hem till Sara för att förbereda oss för utgång. Vi hamnade på Strömpis, beställde den godaste drinken jag smakat (komponerad av Sofia) Jisses. Så god. Tänk er jordsgubbssmoothie toppad med vit choklad & grädde. En riktig smakupplevelse som tog mig till himlen. Dansade & hade kul med mina kompanjoner hela kvällen!

Jag kommer sakna dig Anna men snart ses vi igen ♥













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0