På svensk mark


Då är jag på svensk mark igen (kom hem i söndags...) Haft en helt underbar resa! Just nu kämpar jag med jetlaggen (den värsta jag varit med om) Igår somnade jag strax före åtta & vaknade upp piggare än på länge imorse. Eftermiddagarna går det knappt att prata med mig, ramlar ihop direkt efter praktiken.. På tal om praktik, jag trivs hur bra som helst redan! Fått ett eget mini-kontor (fast där har jag inte suttit än) & får vara med på intressanta hembesök till de äldre & andra intressanta möten. Tiderna för praktiken gillas också, halv 9 -halv 3 om det inte dyker upp något speciellt, då får jag får börja tidigare eller sluta senare. Nu ska jag äta upp gröten (vad jag saknat svenska frullar) levt mest på vitt bröd med jordgubbssylt på som är vanligt i Australien...




Den här bilden är tagen i en flod som vi hittade i Cape tribulation



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0