Våren bakom hörnet & sockerförbud


Idag lurar våren bakom hörnet (vågar egentligen inte skriva det, förra gången jag skrev om vårfeelings kom det ett nytt snölass...) Men vafasen, tog vara på denna sköna dag. Efter praktiken rullade jag upp på stan där jag träffade Anna & Sofia. Satt i solen, drack kaffe & uppdaterade varandra om livet. Alldeles för länge sen vi sågs. En helg i Stockholm planeras inom snar framtid, se musikalen Grease & dansa loss på en nattklubb. Det blir kul!

Just nu äter jag min sista godispåse före första juni... Njuter så länge den varar, för sen ska jag få bort sockersuget, träna regelbundet & slipa till figuren innan sommaren (kom inte i mina favoritjeans förra helgen, så det är kanske dags att dra ner på sockret... eller rättare sagt sylten & chokladen) Om jag klarar det här ska jag få en riktigt värd belöning av både mig själv och Per! Kämpa på. Första mars till första juni. Tre månader.



En pussbild på oss tagen i Australien



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0