Studiebesök


Idag var det riktigt knepigt att vakna... Snozzade alldeles för många gånger & när jag väl bestämde mig för att knalla upp släpade jag mig till badrummet som en levande zombie. Studiedag imorgon. Sovmorgon. Längtar!Idag ska jag göra veckans andra studiebesök. Milla (som praktiserar på samma avdelning som mig) & Sofia ska göra mig sällskap. Igår besökte jag & några kursare servicetorget & idag blir det anhörigcentrum.

Efter dagens praktik rundar jag av dagen med en fika tillsammans med ett gäng damer från klassen. Det blir mycket trivsamt, ska göra min första debut på fiket "fröken Brogrens" ;) Dags att äta upp den hederliga gröten & sen bege mig mot praktiken!



Naturbild från Cape Tribulation i Australien



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0