Nejtack till romantiska filmer


Jag vet inte vad som hänt, men ikväll insåg jag att jag tröttnat på romantiska filmer.  Jag & Per skulle kika på filmen "friends with benefits" & redan efter ett par minuter kände jag frustration över att veta hur filmen skulle sluta... Men jag fortsatte kolla en stund till tills jag (hör & häpna) frågade om vi kunde se på något annat. Per var av en annan åsikt, han gillade filmen & det slutade med att vi såg klart på den. Och självklart slutade filmen med det självklara, att dem blev tillsammans.  Den här filmen var varken rolig eller romantisk utan bara helt förutsägbar. Nu blir det jag som vill se actionfilmer & Per kör på den romantiska linjen... Vad händer? ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0