Helgen


Tjejmaffian!

 


 

I fredags blev det tjejkväll hemma hos Nessa. Vi fick skumpa & jordgubbar, inte helt fel. Vi spelade ett roligt frågespel "tjejmiddag" tror jag det hette. Mycket trivsam kväll. Det blev sammanlagt två glas skumpa & två glas vin för min del... Inte mycket tyckte jag, tills jag vaknade upp med en härlig skallebank igår!

Idag har jag varit pysslig. Städat. Tvättat. Veckohandlat. Pluggat. Jag passade även på att njuta av vårsolen ute i Karlslund. Jag & karln köpte med oss en varsin tidning & slog oss ner vid en vägg. Vårfeelings! Snart ska jag börja med mina morgonpromenader. Tänk att det snart är mars (!)

Fredagens utstyrsel



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0