Uppsatsen i all sin glans

Om en stund ska jag åka till uni. och träffa kompanjonerna Malin & Veronica för en dag med uppsatsen. Det innebär att lilla Tage får vara ensam ett par timmar men det har gått hur bra som helst att lämna honom. När jag kommer hem brukar jag höra en duns från skrivbordet (en av hans favoritställen att sova på) och sen kommer han ut och gäspar innan han springer fram och möter mig. Nu har Tage fått två penecillinkurer och han tyckte det var hur gott som helst. Han slickade till och med tallriken...;)  Annars går det framåt med uppsatsen, planen är att den ska vara klar veckan efter jul...


 
Tage blev husägare före oss...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0