Tage

 
Vår goà pälsboll
 
Tage har verkligen tagit mig med storm. Minst sagt. Han är så go på alla sätt och jag får verkligen anstränga mig för att inte pyssla om honom när han sover. När Tage är vaken är det fullt ös, det jagas råttor och han är med precis över allt och tittar vad som händer och sker. Varje natt somnar han bredvid mig och varje morgon myser vi i sängen innan det är dags för att kliva upp för mera bus. Tage pratar en hel del. När jag pratar med honom svarar han alltid med ett mjau/pip och han pratar när han vill ha uppmärksamhet. Tage är allt jag kunde önska mig när jag ville skaffa katt. Tänk att vi ska få vara med den här pälsbollen varje dag nu! Fina, älskade katt.


 


Kommentarer
Denise Berglind

Vad fin han är, hoppas att man får träffa honom snart :)
Du valde helt rätt kattras enligt mig ;)

2012-12-07 @ 10:18:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0