Morgonmys

 
 
Så här mysigt har jag & Tage just nu...
 
Jag har en hel drös med grejer jag behöver fixa med i dag och först ut är att ringa om en försäkring till Tage. Men han sover så skönt i mitt knä så jag lugnar mig lite med det.. Mitt livstempo har verkligen skjunkit sen vi skaffade Tage, bara att äta tar mycket längre tid eftersom att jag inte kan låta bli att gosa eller busa med Tage när han är vaken. Eller som nu, att skriva ett inlägg med en hand tar betydligt längre tid också;) Jag mår verligen bra av honom, känner mig mer avstressad än på länge och jag är så glad över att vi skaffade Tage! ♥




Kommentarer
A

Alltså... Dör lite! Ärligt! Katter är bland det bästa som finns, och som du säger, sjukt bra sätt att bli mer avslappnad och nerstressad. <3

2012-12-03 @ 19:11:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0