En kväll i mitt liv

Här sitter jag denna lördag afton och tycker en smula synd om mig själv som sitter och skriver på uppsatsen. Men vill jag vara lediga över jul så är det ett måste, eftersom jag jobbar hela helgen. Min snälla karl försörjer mig med föda i form av hamburgare med pommes frites. Goà Tage håller mig också sällskap genom att ligga utsträckt över datorn och forma konstiga texter i mina dokument... Tänk att det snart är jul (!) Julens planer är färdiga. Det blir julfirande hemma hos oss på dagen tillsammans med familjen Larsson. På eftermiddagen åker vi hem till Hällefors och stannar där tills juldagen. Äntligen är alla julpaket införskaffade & inslagna. Julmaten är inhandlad och redo att ätas. Och jag är mer än redo för ett par dagars ledighet med härligt sällskap och alldeles för mycket julmat (!)


 
Tage är det ända jag vill fånga på bild nu för tiden... ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0