Vart tar tiden vägen?

Måndag den 13 augusti. Här sitter jag på min favoritplats i soffan, klunkar kaffe & äter alldeles för många kanelbullar som jag bakade i helgen... Är lite trött & seg idag, kanske för att jag gjorde en delad tur igår. Men det var ändå kul att vara tillbaka på jobbet efter ledigheten, blev nästan lite rastlös de sista dagarna. Två veckor kvar, sen drar vi äntligen iväg på vår efterlängtade resa till Portugal! Efter det kickar plugget igång igen. Och jag kan faktiskt inte förstå att det redan är mitten av augusti!? Frågar mig än en gång..  Vart tar tiden vägen?
 
 
Fina Erika & jag nere i Ryd förra helgen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0