The perfect dress

Idag förvånade jag mig själv genom att köpa en långklänning(!)... Det hela började med att jag suckade över garderobens innehåll när jag skulle börja packa... Ingen klänning föll mig i smaken, eller snarare så kände jag mig trött på allt som hängde på galjarna. Ja, ni känner säkert igen känslan. Några suckar senare så cyklade jag upp till stan för att hitta den perfekta klänningen för det perfekta priset. Kraven var med andra ord skyhöga! Till min förvåning hängde den plötsligt där, inne på Gina tricot & jag föll lika snabbt som jag faller för en bit choklad. En fin, mönstrad lång klänning fångade mitt hjärta & jag som alltid hävdat att långklänningar inte klär mig fick ändra åsikt när jag såg resultatet i spegeln... Och priset? 199kr!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0