Budapest



In 25-års present fick jag en resa till Ungern (Budapest) av min fina Per. Eller rättare sagt så fick jag välja mellan en resa till Rom eller Budapest & efter mycket velande valde jag tillslut det sistnämnda. Ikväll letar vi efter hotell, finns en del bra alternativ att välja mellan & nu fick jag beslutsångest över det istället. Lyxproblem deluxe. Men jisses vad spännande Budapest verkar vara! Staden är känd för sina terminalbad & spa. Jag vill besöka det kändaste som kallas Gellert badhus. Där kan vi relaxa i varma källor (finns mellan 27 och 48 grader) & se ut över Donau. Det är hela sju terminalkällor där och det finns olika spabehandlingar. Helt i min smak! Jag tror jag kommer trivas som fisken i sjön i Budapest. Spännande stad & mysig weekend med min kära karl kommer det bli ♥
 
I mitten av oktober reser vi dit från onsdag till söndag...
 
 
Gellért terminalbad i all sin prakt....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0