Milslopp


Jag & Per bestämde oss för två veckor sen att springa ett milslopp tillsammans i sommar. Vi har inte bestämt vilket lopp det blir än men vi har börjat träna inför loppet. Vi springer 5 km tillsammans en gång i veckan till & börja med. Sen får vi öka när kondisen sitter på plats.

Förra veckans träning såg ut så här:

Måndag: Tränings-dvd 45 min. (styrka & kondition) & 5 km promenad
Tisdag: Vila
Onsdag: Vila
Torsdag: Löpning 5 km
Fredag:  30 min. Trappmaskin & styrketräning (helkropp)
Lördag: Tränings-dvd 45 min. (styrka & kondition)
Söndag: Vila



Jag poserar i mina nya träningsbyxor...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0