Vad gömmer sig i garderoben?


Igår körde jag en rensning av min älskade mini-walk-in-closet!
Vår & sommarkläder rensades ut & hamnade i en IKEA påse (i väntan på nya tider)
Just nu känns det väldigt, väldigt tomt i garderoben. Äger inte mycket höst&vinter kläder.
Längtar redan tills jag kan plocka fram lite sommarkläder igen (i december är det dags!)




Vänskapsstenen till vänster har jag fått av Anna. Den andra stenen fick jag av Per.
(han hittade en hjärtformad sten på Gotland som han gav mig)


Här förvarar jag örhängen & lite annat smått & gott



Kommentarer
Nikoninan

Snyggt löken :D förresten älskart ditt videoinlägg önskar fler såna! :) vad gör du nästa helg, eller ja helgen som kommer typ säg för gudsskull att du är ledig ! :)

2011-09-25 @ 22:31:14
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Nikoninan

Sv: Trevligt trevligt :D jag är på tok för feg för att göra ett videoinlägg, vet inte riktigt hur man gör heller för den delen men man ska aldrig säga aldrig : ) attans också :/ vi hade tänkt att åka ett helt gäng för att hälsa på i Öret och festa lite, eventuellt men annars får jag åka upp under dagen nästa vecka om det finns möjlighet , lite mkt i skolan nu, men det ska väl gå endå :) Hoppas allt är bra med dig iaf!

2011-09-26 @ 16:08:22
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Maj - en bra träningsblogg

Jag äger inte något mycket kläder alls, gjorde värsta resningen innan jag skulle flytta och vad jag skulle ta med mig, det är mest bara linnen och t-shirt kanske 2 par jeans xD

2011-09-27 @ 06:38:13
URL: http://majjohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0