Smålandsvírus



Smålandsvirus är inte att leka med. De verkar bidra med halsont & värk i kroppen!
Just nu ligger jag nerbäddad i sängen, klunkar varmt vatten & muttrar över mitt immunförsvar.
Okej, jag får skylla mig själv. (som delade glas med säkert 20-30 personer i lördags)
Jag sprang runt ute i kylan i alldeles för lite kläder (igonerade kylan som fick benen att skaka)
Och nu ligger jag här, sjuk. Jag som INTE har tid för att vara sjuk. Mammsen anländer idag.
Imorgon seminarium, torsdag-fredag sista betygsatta inlämningsuppgiften. Dålig tajming!

Och beroccan höll inte sitt löfte om friska, pigga tider. Lurendrägeri på hög nivå;)




Jag & min fina fästman (vuxet ord) utanför kyrkan i lördags



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback