Klumpeduns!


Om jag var ett djur, då skulle jag med stor sannorlikhet vara en klumpig flodhäst!
Idag befann jag mig på gymmet, i vanlig ordning låste jag in mina saker i ett skåp.
Sen ställer jag mig på löpbandet & kommer i samma stund på: VATTENFLASKAN!
På min käre vattenflaska hänger nyckeln...Som oturligt nog är inlåst i skåpet!

Med motvilliga steg trampade jag fram till receptionen, i hopp om att få hälp!
Den snälla receptionisten sa att hon gjort samma sak & vi skrattade åt min klumpighet.
Det hela slutade med att en stark karl fick leta fram en såg i någon vrå & såga upp låset.
Slutet gott, allting gott!


Ungefär såhär såg jag ut när jag kom på vad jag gjort...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0