Påsar kommer lastat med mat!


Min käre karl kom nyss hem med tre påsar mat. Inte helt fel med ett välfyllt kylskåp...
Det bästa av allt är ändå den överfulla fruktskålen, det är hemtrivsel på högsta nivå;)
Varje vecka (oftast måndagar) skriver vi handlingslistor & storhoppar på Willys.
Helt bra system, slipper springa till affären typ varje dag som vi gjorde innan.

Idag började vi en ny kurs "förvaltningsrätt och arbetsmiljölagen" det känns intressant.
Ett gruppvis PM blir det (med samma grupp som innan, helt bra) & en salstenta på det.
Jag ligger redan efter med läsningen på grund av tentan, men jag tar ifatt det på onsdag!

Oj, nu börjar "ensam mamma söker". Dags att inta soffläge;) Sen fortsätter tentaplugget!

En glad jag spanar in fruktskålen!



Fruktskålen i all sin prakt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0