Myskväll


Vilken effektiv dag
, jag är nästan i klass med duracellkaninen!
Då har jag precis avverkat andra samtalet om praktiken (och det gick ännu bättre än första)
Övning ger färdighet sägs det och den här gången var jag nästan lugn i telefonen....;)

Förutom att ringa om praktik har jag ringt till öbo & fixat med räkningen när vi är bortresta.
Jag har också träffat gruppen & analyserat ett rättsfall (hela tre sidor fick vi ihop, helt skönt)
Och det var inte bara rättfall som vi analyserade...;) Snuskigagruppen.com

Om en stund kommer min karl hem, då står myskväll på kvällens planering!


Grupp 8 i all sin glans


Kommentarer
Tanja

Jag önskar att jag var mer lik dig

2011-11-15 @ 22:41:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0