Hörvik

 


 

Det är otroligt mycket i plugget just nu, salstenta om ett par veckor & jag ger allt & lite till i kursen.
VILL KLARA TENTAN. För jag är inte hemma vid omtentatillfället (inte kul att vänta tills våren...)
Så nu är det plugg på hög nivå. Jag försöker plugga lite varje dag så jag slipper hetsa sista veckan.

På torsdag bilar jag & min käre man ner till Blekinge, till Hörvik. Hälsa på svärisarna!
Ska bli skönt att komma ner dit, ta promenader längs havet & slappna av. Fina Hörvik.
Ingen snö i sikte såg jag på klart.se. Låter lovande!

En bild tagen i Hörvik. Underbart att snart se havet igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0