Fina Per

Älskar dig så otroligt mycket


Tänk vilken tur jag har som träffade världens finaste människa. Du finns alltid där & tror på mig när jag tvivlar. Du finns alltid där och får mig att inse att det finns fler färger än svart eller vitt när jag mår dåligt. Du får mig att känna mig älskad. Du får mig att skratta. Du får mig att drömma om framtiden tillsammans med dig. Du får mig att känna mig levande. Du får mig att våga älska trots rädslan för att bli sårad. Du låter mig vara den jag är, utan att vilja förändra. Du får mig att känna mig vacker. Du får mig att känna mig trygg och lugn.


Tre år. 6 månader. Tre veckor. Fyra dagar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0