Vill inreda



Nu är jag inne i en "vill-inreda & inspireras-fas" Spanar in inredningssidor
(Synd bara att vi har en rätt tajt budget inför det kommande, hemliga "projektet")
Jag har mest ideèr till sovrummet. Nya gardier. Nya påslakan. Fräscha blommor.
(Och skapa en bäddning som liknar den vi hade på hotellet i Paris. Galet snyggt!)
På söndag ska vi till Jysk. Där går det säkert hitta lite av varje (Till bra priser!)





Jag försökte mig på en sån här bäddning imorse, inspirationen flödade
Det blev helt okej (Om vi bortser från våra urtvättade påslakan)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0