Tentaide!


Jag har gått i "tentaide". Sover. Äter. Pluggar. (Och pluggar lite till)
Igår satt jag mer eller mindre i över 12 timmar! (Blev klar med första tentan!)
Jag gjorde en etisk analys om ett fall som handlar om en kille med autism.
Nu hugger jag in på tenta nummer två! Taggisch!(Deadline: Senast 13.00)
Sen ska jag lämna in den & cykla till jobbet. Jobbar kvällen. 14.30-20.30!

'
Den här utstyrseln speglar INTE på låånga vägar hur jag ser ut i "tentaidet"
Just nu består mina outfits av en sliten t-shirt. Oborstat hår. (Borstar tänderna)
Och i bästa fall. Då har jag lyckats hitta ett par mindre slitna mjukisar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0