Generad jag.

Vet ni en sak som jag ibland (okej, ofta!) kan ha "problem" med?
Det är uppmärksamhet i för stora mängder (mätt i mina proportioner)
Just nu syftar jag på förlovningen. Självklart blev jag glad av alla gratulationer!
(väldigt glad vill jag tillägga!) Men jag blir också väldigt generad. Minst sagt.

När jag anlände till uni. för ett par dagar sedan fick jag både kramar & grattis!
(och ett gäng inspektioner med följande komplimanger för ringen!)
Jag blev rödare än felix tomatketchup & skrockade "ujujuj" taaack!
Vet inte riktigt varför, men jag tycker helt enkelt inte om att vara i centrum!
Det är troligtvis därför jag drömmer om att gifta mig på en strand...
(Med endast vattenloppor som vittnen!)

Och det är troligtvis på grund av detta som jag INTE gillar att ha födelsedagsfester
Jag minns faktiskt inte ens när jag ordnade en större födelsedagsfest (!?)
Fast det här är inget jag lider av eller vill förändra, alla är vi olika & det köper jag!
Jag tackar gudarna för att facebook finns, där ingen ser hur jag skiftar färg!;)




Kommentarer
A

Därför det är så roligt att ge dig komplimanger och uppmärksamhet! ;)

2011-05-03 @ 18:33:20
URL: http://anna88.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0