Fullt ös!


Idag öste jag på allt jag hade på "trappmaskinen"
Jag körde i 50 min (drygt 600 kcal) Galet tufft men skönt.
Har nog aldrig varit så varm som då, t-shirten satt verkligen fast!
(Det såg faktiskt ut som om jag precis kommit ut från duschen)
Just nu avnjuter jag en tallrik pasta med köttfärsås (Perfekt efter-träning mat)
Snart ska jag lämna in en tenta som jag lyckades sätta högsta betyg på.
(det är en tenta med processbedömning, hade inte så mycket att fixa,helt skönt)
Ikväll jobbar jag också. Fick jobb mellan 14.30-21.00. Har jobb även på lördag!
:)




Kommentarer
malin

woho. vad duktig du är :)

2011-05-14 @ 20:07:31
URL: http://nineteen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0