Introduce yourself

  • Jag är 23 år (fyller 24 i juli!)
  • Det betyder att jag är kräfta. Familjekär. Kreativ. Svår att komma nära.
  • Jag utbildar mig till socionom, drömmer om att jobba med äldre människor
  • Jag är sambo med min underbara Per (Vi har snart varit tillsammans tre år!)
  • Djur av alla dess slag tycker jag om. Är en riktig djurvän
  • En hemlig dröm jag har, det är att skriva en egen bok
  • Jag tycker om att träna. (Och läsa tidningar om träning/hälsa)
  • På tal om tidningar. Det är min stora last (köper i snitt 3-4 st i veckan)
  • En annan last är mitt stora chokladbegär. Allt med choklad är gott.
  • När jag är på krogen, då hittar ni mig på dansgolvet. "I mina djuriska danser"
  • Jag är en glad tjej, har lätt för att le & vara positiv.
  • Har också en "mörk" sida, då jag grubblar & är självkritisk.
  • Jag drömmer om ett eget hus i lantlig stil
  • RESA! Det är en passion i mitt liv
  • Jag drömmer om att bosätta mig utomlands för en tid
  • En annan dröm är att skaffa hund. I framtiden.
  • Jag hoppas (med denna blogg) få inspirera med träning & hälsa!

Det finns mera att skriva om men jag känner att det får räcka så.
Här kommer en bild på mig, utmaningen i ära!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0