The surprise!

Då är det ÄNTLIGEN dags att släppa den hemliga drömmen...;)
*Trumvirvlar*... Vi har bokat biljetter till Australien!
Vi flyger den 16/12 och är på svensk mark igen den 14/1!
Det känns galet bra. Minst sagt. En dröm som blir sann!
Så här ser planeringen ut inför resan


Fixa reserutt. Vi både landar & flyger hem från Sydney
(Vi kommer göra en del flygresor inom landet som vi planerar
Läsa på om allt som är värt att se & göra i Australien
(Vi har lånat böcker, läser forum & frågar folk som varit där)
Ordna lite praktiska saker. (Bla. Backpacking ryggsäck)
♥ Ikväll har vi kikat på "mitt i naturen" från Australien. Helt kul!
♥ Fortsätta SPARA PENGAR!





Kommentarer
Anonym

WIHOOOOOO! Får jag reta dina läsare med att jag visste om det redan för någon månad sedan? Ja, det får jag. HEHEHE!

2011-06-03 @ 10:44:14
URL: http://anna88.blogg.se/
Nikoninan

Lyckliga lyckliga lyckliga DU! :) ^^, hoppas du får superdupermegadunderroligt där !!! :D avis som fan! :)

2011-06-07 @ 22:58:20
URL: http://nikoninan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0