Skön måndag!

Vilken grym sommardag jag haft idag!
Hur skönt som helst att vara LEDIG!
Startade dagen med en rejäl stekning.
Är lite lagom rödmosig dagen i ära.
Läste nya tidningen solo & njöt av livet.

Ikväll har jag & Per varit ute med båten.
Åkte till Hjälmarsbaden där vi grillade
(fläskfile, grönsaker, tsatsiki & potatissallad)
En helt fin sommarkväll tillsammans med karln.

Nu ska jag snart sova, jobbar dag imorgon.
Efter jobbet väntas ett gymbesök & picnic med vänner.
Underbara sommar.


Jag med fiskespöet i högsta hugg. Hjälmarbaden 2010.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0