Semesterplaner


Nu längtar jag verkligen tillbaka till Grekland. Till värmen.
Igår fick jag riktiga sommarfeelings på Gustavsviks camping
Jag var där & spelade minigolf med Per, Sara & Gustav.
En helt fin sommarkväll. Snälla vädergudar, ge mig sol igen!

Om ca:fyra veckor är det semester. Jag (vi) smider planer för fullt
Så här ser planerna ut just nu:

♥ Tälta längs Västkusten (Varberg, Halmstad, Båstad)
♥ Åka till Sölvesborg & hälsa på svärisarna ett par dagar
(Mina päron ska troligtvis svänga förbi där med husvagnen)
♥ Tälta & åka båt på Vättern
♥ Sen har jag önskemål om att åka till Kolmården;)


Jag som grekisk kung!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0