Födelsedagsfirande!


Igår slog jag & Sara ihop vårt födelsedagsfirande!
Idag är jag officiellt 24 år. Konstigt fast ändå inte.
(Har ofta sagt att jag är nästan 24 år hela året!)
Här kommer en bildbomb från gårdagen:)



Kvällen startade på gröna grodan, över en smarrig sallad.
Där stämdes det upp till födelsedagssång & presentöppning.
(Tack igen för gåvorna damer)


"Jenny, titta" skriker Sara upphetsat när jag kommer ut från toaletten.
Jag kastar mig fram för att beskåda detta. Ett gäng suportrar till Sarajevo
(Och minst lika många polisbilar fanns att beskåda utanför gröna grodan)
Vi blev så upphetsade att vi sjöng på "ÖSK visor med mansstämmor"

Jag bad Anna att ta en respektabel bild på mig. Innan dimman så att säga.

Nästa stopp var Stadsparken. Där styrde vi genast upp en mysig (& kall) picnic.

Jag & Sara hade med oss jordgubbar. Grädde. choklad & vin som vi serverade.

Vad är en picnic utan tända ljus resonerade jag & tände ett doftljus;)

Solen visade sig inte på sin bästa sida & vi höll värmen på annat sätt.
Jag anordnade en säckhoppning, alla utom Annas påse gick sönder.


Grattis igen Annapanna, till segern i den svarta påsen!
Priset blev en omgång jäger!

Jag styrde ihop ett spel som bjöd på utmaningar. Vissa lätta, andra inte!
Här är jag i full action med att leka i lekparken. Hur kul som helst att åka däck;)

Vinnaren av denna tävling blev SötLina! Priset: Mera Jäger!

Anna fick en utmaning som löd: Scenen i stadsparken är din, bjud på en show"
Och OM damen gjorde! "jag vill vara din margareta" sjöng & dansade Anna med inlevelse!

Sen hamnade vi på Strömpis. För att se FashionPack. Taggade damer!

FashionPack var hur värda som helst. Män i damunderkläder, ojoj!

Efter Strömpis poserade vi utanför slottet.
Sen blev sista stoppet på Harrys, för en massa dans!
Vi gav allt på dansgolvet & jag fick gratulationer vid tolvslaget.
Ramlade innanför dörren typ halv 3 inatt. Trött. Glad. Lycklig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0